Το πρόγραμμα του Νatasha’s babyland/Wonderland είναι βασισμένο στις αρχές του “Open Plan School”, ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από την Αγγλία και διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο, προσαρμοσμένο στα ελληνικά δεδομένα.

Χαρακτηριστικό του προγράμματός μας είναι πως δεν «κλείνουμε» τα παιδιά σε μία μόνο αίθουσα, γιατί πιστεύουμε πως ένα παιδί αυτής της ηλικίας «ασφυκτιά» μένοντας όλη την ημέρα αποκλεισμένο στον ίδιο χώρο.

Έτσι λοιπόν τα παιδιά μοιράζονται ανάλογα με την ηλικία τους σε «παρεούλες» με μία υπεύθυνη Νηπιαγωγό, αλλά δεν έχουν την «τάξη» τους (με την κλασσική έννοια της λέξης).

΄Οπως είναι γνωστό, σ' έναν Παιδικό Σταθμό δεν μπορεί να υπάρχει ένα άκαμπτο, σκληρό καθημερινό πρόγραμμα, το οποίο να τηρείται κατά γράμμα.

Ειδικά στο Natasha's babyland/Wonderland, που δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην ενεργό συμμετοχή των παιδιών στην εκπαίδευσή τους ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, έχουμε φτιάξει ένα ευέλικτο καθημερινό πρόγραμμα, το οποίο, εκτός από τις ώρες φαγητού και ύπνου, είναι δυνατόν να αλλάζει ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και επιθυμίες των παιδιών.

Το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου μας περιλαμβάνει δραστηριότητες για:

Συναισθηματική-κοινωνική ανάπτυξη

Θεωρούμε πως ο πιο σημαντικός ρόλος του Παιδικού Σταθμού είναι να προετοιμάσει τα παιδιά με τον καλύτερο τρόπο για τη μετάβασή τους από τη μικρή κοινωνία της οικογένειας στην ευρύτερη κοινωνία.

Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες του προγράμματός μας πώς να αυτοεξυπηρετούνται, να γίνουν ανεξάρτητα, να συνυπάρχουν αρμονικά με συνομηλίκους, να μοιράζονται τα παιχνίδια τους, να συνεργάζονται, να σέβονται κανόνες, να κάνουν φίλους, αλλά και να υπερασπίζονται τον εαυτό τους. Παίζουν ατομικά και ομαδικά παιχνίδια, παίρνουν μέρος σε γιορτές και εκπαιδευτικέςεπισκέψεις, γίνονται υπεύθυνα. 

 

Γλωσσική και νοητική ανάπτυξη

Τα παιδιά συζητούν με τη νηπιαγωγό και τους συμμαθητές τους, εμπλουτίζουν τις γνώσεις και το λεξιλόγιό τους, μαθαίνουν ποιήματα, αινίγματα, γλωσσοδέτες. Κάνουν γλωσσικά παιχνίδια, ενθαρρύνονται να διηγούνται, να περιγράφουν, να διαβάζουν βιβλία.

Ευαισθητοποιούνται και δραστηριοποιούνται σε σχέση με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους, σχολιάζουν τις αλλαγές της φύσης ανάλογα με τις εποχές, κάνουν απλά πειράματα, ασχολούνται με ζαχαροπλαστική και μαγειρική.

 Αισθητική αγωγή - δημιουργία

Με πινέλα και μπογιές, με πηλό, ζυμάρι, κόλλες και γενικά με όλων των ειδών τα υλικά, τα παιδιά ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν, να ανακαλύψουν τη χρήση των υλικών και διάφορες τεχνικές, να αναπτύξουν τη φαντασία τους και να απεικονίσουν τον κόσμο γύρω τους.

Το τραγούδι και η μουσική είναι ζωή. Τα παιδιά μας τραγουδούν, συνοδεύουν τα τραγούδια τους με απλά μουσικά όργανα, χορεύουν. Ακούνε και εξοικειώνονται με μουσική διαφόρων ειδών. Τα παιδιά άνω των 3 ετών κάνουν μάθημα μουσικής με δασκάλα μουσικής.

Τα παιδιά παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις, παραστάσεις κουκλοθεάτρου και θεάτρου σκιών από επαγγελματίες ηθοποιούς μέσα στο χώρο του σχολείου. Παράλληλα γίνονται τα ίδια μικροί ηθοποιοί, παίζουν θεατρικό παιχνίδι, δραματοποιούν καθημερινές καταστάσεις ή παραμύθια που αγαπούν, καταφέρνοντας έτσι να εκφράσουν ό,τι τα απασχολεί και να βρουν λύση.


Ψυχοκινητική ανάπτυξη - Ρυθμική - Γυμναστική - Kids Yoga

Τα παιδιά μέσα από προγραμματισμένες από την παιδαγωγό ασκήσεις συνειδητοποιούν το σώμα τους, συντονίζουν τα μέλη τους, μαθαίνουν να κινούνται στο χώρο, να τρέχουν, να περπατούν, να περνούν ανάμεσα από εμπόδια, να ισορροπούν και να ασκούνται και για τη γραφή.

Το μάθημα της ρυθμικής αγωγής τους δίνει τη δυνατότητα να ευαισθητοποιηθούν μουσικά και να εκφραστούν μέσα από την κίνηση, ενώ της γυμναστικής τους βοηθάει στη μυϊκή ενδυνάμωση.

Με το Kids Yoga τα παιδιά ασκούνται σιγά-σιγά στην πρακτική mindfulness in the classroom, μαθαίνοντας να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, να ηρεμούν, να συνεργάζονται μεταξύ τους, να χαλαρώνουν μετά από στιγμές έντασης.

Ανάπτυξη δεξιοτήτων- αισθήσεων

Κρίση, μνήμη, παρατηρητικότητα, λεπτή κινητικότητα, συντονισμός χεριού-ματιού, οπτική και ακουστική μνήμη, ανάπτυξη των αισθήσεων, απλά πειράματα, εξοικείωση με προμαθηματικές, προγραφικές και προαναγνωστικές έννοιες.

΄Ολες αυτές και πολλές ακόμα δεξιότητες πρέπει να αναπτύξει το παιδί προκειμένου να είναι αργότερο έτοιμο όταν πάει στο σχολείο για να γράψει, να διαβάσει, να λύσει μαθηματικά προβλήματα. Με πολλά-πολλά παιχνίδια και απλές ασκησούλες βοηθάμε τα παιδιά μας να αναπτύξουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες και να είναι άριστα προετοιμασμένα για το δημοτικό.

Αγγλικά

Σε μια ηλικία που απορροφούν εύκολα γνώσεις, τα παιδιά μας αποκτούν γρήγορα και αβίαστα, με τον πιο ευχάριστο τρόπο (μέσα από παιχνίδια, τραγούδια, ζωγραφική, χειροτεχνίες και άλλες δραστηριότητες) ένα πολύ ικανοποιητικό λεξιλόγιο, σχετικό πάντα με τα ενδιαφέροντά τους, που τους επιτρέπει να επικοινωνούν στα Αγγλικά. Τα τμήματά μας είναι είτε δίγλωσσα είτε καθαρά αγγλόφωνα. Στα δίγλωσσα τμήματα τα παιδιά ακούνε και τις δύο γλώσσες συχρόνως από τις παιδαγωγούς, όπου η καθεμία μιλάει τη συγκεκριμένη γλώσσα - είτε Ελληνικά είτε Αγγλικά - και με αυτό τον τρόπο τα παιδιά κατανοούν πως το ίδιο ακριβώς πράγμα μπορούν να το πουν και στις δύο γλώσσες, χωρίς να χρειάζεται μετάφραση.

Eυέλικτα οικονομικά προγράμματα

To σχολείο μας προσφέρει ευέλικτα οικονομικά προγράμματα ανάλογα με το ωράριο και τις ημέρες φοίτησης.

Σε ένα ατομικό ραντεβού θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για τις τιμές μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!